Jag provar en till utmaning

 Det var ju lite skoj det jag testade i förra inlägget så jag kör på med en till och likaså den kopierad från 

https://enrosafluga.blogspot.com/ förutom svaren som är mina egna...


Klimakteriehäxan ligger bakom temat.   https://klimakteriehäxan.blogspot.com  Man ska svara på 12 frågor- och man får inte använda Google.

Varje svar måste starta med den sista bokstaven i föregående svar.

Eventuella tillägg inom parantes är frivilliga.

1. Mitt yrke: Barnskötare/Fritidsledare

2.  Brädspel: Europa (tror det heter så ett gammalt spel jag har i källaren, kanske räknas till sällskapsspel?)

3. Bästa köksprylen: Alla saker jag använder...

4.  Bil:  Audi är nog min favorit 

5.  Älsklingsmöbel:  Ingen alls

6. Öl:  Stella

7. Tidning jag läser: Aftonbladet

8.  Favorit i garderoben : Tröjor med luva

9.  Basvara:  Allt möjligt

10.  Radiofavorit:  Tror inte jag har nån alls

11.  Material:  Sten

12.  Underskattad matvara:   Nudlar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar